Tuesday, July 2, 2013

Suara Emas

Akhirnya suara emas bercakap dengan aku, ni paling kelakar aku rasa, sebenarnya mood aku last week dengan this week bila masuk opis tak berapa nak happy.  Something yang aku rasa jemu dan jemu untuk dalam hidup aku kecuali gi kelas belajar, dengan kenkawan aku rasa happy ja.  Kawan2 baru yang macam ok, baru kenal dah mesra dan boleh berborak rapat walaupun baru 3 kelas attend.  Bila suara emas yang aku kenal lama baru nak bercakap dengan aku, aku rasa kelakar plak.  Mungkin dia tak suka perempuan kot, mungkin dia tak suka dengan aku yang free hair, alim la konon, sebab tu tak mau cakap dengan aku. 

Sampai bila tak mau cakap dengan aku, aku sebenarnya tak kisah, sebab aku tiada kepentingan untuk dia dan dia tiada kepentingan untuk aku.  Kalau nak sombong sangat dengan aku walaupun dok berjiran ja kat opis ni aku tak la kesah sangat, tak rasa hati sangat pun.  Lagi pun dia jantina berbeza bukan sama jenis, aku ni memang peramah tapi kalau orang tak berapa nak cakap dengan aku, aku leh jadi sombong la.  He he he, bila suara emas cakap dengan aku, rasa miracle rasa nak luruh jantung pun ada, hanya kerana badminton, dia boleh bercakap dengan aku.  He he he he satu kemajuan dalam bidang sukan, boleh buat orang bercakap walaupun dah lama kenal dan tak pernah bertegur sapa. 









No comments: