Sunday, September 30, 2012

Susahnya Memilih

Aku memang ada masalah, masalah apa, masalah memilih apa aje, unless memang aku dah suka.  Yang paling susah sekali kasut la, kasut aku memang ada masalah nak pilih, satu lagi aku ada masalah la ni handbag, adoi seksa kalau cam ni, cari punya cari sampai la ni tak berkenan.  Kalau kasut tu dah akunya masalah nak cari pi tambah satu lagi kes.  Kesian kat kaki aku kalau nak shopping, susah sangat mata ni nak berkenan, semua kedai masuk tapi hampes nak suka.  Punya la susah nak beli, kalau barangan sports, senang pula aku beli.  Kenkadang balik kampung cari baru aku dapat tu pun tak memuaskan hati aku, last2 aku give up juga amik ja apa yang ada kalau last minit.

Bayangkanlah dua benda ni pun aku ada masalah nak pilih, macam tak logik plak kan.  Kalau pi pilih t-shirt Hard Rock senang plak aku nak beli, haishh memang mengada la mata sepet aku ni, bab2 sempoi cam handbag pun aku tak leh setel.  Aku fenin taw, fikir benda yang aku nak tak dapat, rasa nak makan ubat tidoq lagi bagus, dari dok pikiaq pasal handbag..memang susah jadi aku pilih punya pilih last2 tak dapat apa yang aku nak pun.  Kalau cam ni akunya perangai sampai bila pun aku ada masalah, tak kira la masalah nak pilih barang, may be ni juga wat aku masalah tak dak bf..he he, padan muka aku kan.  Nak wat cam ne, lelaki yang suka aku cam main2 ja, tu yang wat aku tengok dari jauh ja, betul ka dia suka aku.  Kenkadang depa pun cam endah tak endah ja kat aku cam ne aku nak confirmkan depa tu suka aku.

Ermm pilih barang ka pilih orang aku memang masalah, apa yang aku pilih sebenarnya aku pun tak tahu, banyak akai pun ada juga, banyak songeh ke aku ni, semua aku yang salah ka?  Apa yang aku cari sebenarnya aku tak tahu, kalau aku suka susah plak nak dapat, macam dipermainkan pun ada, macam tak confident pun ada, acuh tak acuh pun aku nampak juga, wallahualam.....




No comments: