Sunday, September 30, 2012

Kosong

Tergiang2 lagu dan lirik "Kosong" oleh Najwa Latiff, ntah nape tiba2 aku rasa suka, may be sejak dua menjak di jiwa aku kosong agaknya sebab tu lagu ni cam kena ja bila aku layan dan hayati lirik lagu ni.  May be serba sedikit aku rasa ada kena dengan jiwa aku kot sebab tu aku rasa terminat secara tiba2.  Sesuai dengan jiwa aku yang semakin rasa kosong, walaupun ramai kawan, tapi ada sesuatu yang masih aku rasa kosong macam lirik ni.  Mengertilah wahai hati dan bersabarlah la ye, bila rasa kosong mula la aku buat keja2 di luar dugaan.  Mungkin ada yang faham kenapa aku suka lagu ni, bagus la, kalau yang tak faham tu, mungkin jiwa nkorang belum kosong la kot. 


Kau melihat diriku
Seperti sesuatu
Yang mencabar dirimu
Akal dan mindamu
Kau mendustaiku
Kau bilang mereka tak tahu
Siapa diriku
Sedangkan kau juga begitu

Segala kata cacian
Yang telah engkau berikan
Membuatku rasa
Kosong...kosong

Setiap detik diperhatikan
Kau cari cara putar belitkan
Kau jadikan diriku
Kosong...kosong

Kini aku bangkit
Membuktikan yang ku tak sakit
Dengan segala perit yang kau berikan
Kini aku pantas berjalan
Bergerak ke hadapan
Dan akan ku buktikan
Siapa diriku yang sebenar
Kosong...kosong

Segala kata cacian
Yang telah engkau berikan
Membuatku rasa
Kosong .. kosong

Setiap detik diperhatikan
Kau cari cara putar belitkan
Kau jadikan diriku
Kosong...kosong

Segala kata cacian
Yang telah engkau berikan
Membuatku rasa
Kosong...kosong


Klip Video Najwa Latif "Kosong"


Aku berharap jiwa sebenar aku tak seperti lirik ni, mungkin kebetulan lirik lagu ni mengusik jiwa aku, walaupun aku cuba hindari untuk minat lagu ni, ntah terasa cam dipanggil untuk mendengar lagu ni setiap malam, nape yer, dalam maksudnya kan, hanya aku yang tahu nape aku rasa suka lagu niekan.  Kenapa dan mengapa aku suka tak yah la soal siasat, dah aku tersuka, aku layan je la.  Satu kepelikan bila aku leh nangis kalau dengar lagu ni berulang2 kali, ermmm nape begitu yer..








No comments: