Wednesday, January 26, 2011

Tekak Jangan La Mengada Sangat

Tuhan tolang aku, katakan aku tak memilih untuk makan cuma selera aku je hilang, dah banyak hari tekak ni tak berselera nak makan. Bila beli makanan banyak buang dari makan, bila order makan, banyak buang dari makan, tengok makanan orang sedap bila aku beli tak sedap la naper yer..Tido malam asyik terjaga,sakit kepala semua ada, aku sangat2 risau la.  Time lapar tadi gi beli nasi lemak, tak abis buang aje, now makan KFC tak abis gak, sakit perut semua ada.  Hish apa dah jadi dengan aku ni, kalau cam ni berterusan mau sakit aku.  Badan dah masuk angin tak tau la ada sebab penyebab lain, yang aku tak tau.  Aku hanya boleh makan, makanan berkuah cam laksa dan bihun sup je, lelain tak leh nak masuk tekak rasa nak muntah la.  Kalau diet mau leh kurus ni kan, tapi aku sebenarnya sangat lapar cuma time aku nak makan, tak boleh nak masuk dalam tekak ni.  Kalau gi jumpa doctor dia cakap tak dak apa le tuh, tu yang aku malas nak jumpa tu menyakitkan hati ja, dia kasi ubat sebungku, bukan aku nak makan sangat sebab aku tau ubat tuh sebagai penahan sakit je.  Aku akan tetap sakit cam ni, sakit misteri kah ini..

No comments: