Tuesday, January 25, 2011

Penatnya Semalam

Adus semalam aku balik awai 5.30p.m, ada hal sikit.  Workshop petang pagi division kami ada townhall bersama EVP, aku rasa part aku cikit je, so aku leh minta kat boss nak balik awai, bukan sengaja tapi aku memang ada hal.  Balik umah settle semua menda yang tertangguh, aku rasa badan sangat penat.  Tak tau la dah dua hari cam ni, harap2 hari ketiga ok ler kawan aku cakap, selera makan pun hilang, tido pun asyik terjaga2 je, kalau orang cakap x kusyuk solat, kes aku ni x kusyuk tido ler agaknya.  Aku frust ke, tapi dengan sapa yer, pak we pun tak dak. Hish nak kena cari pak we ni ni.  Semalam aku mimpi lagi, mimpi yang masuk rumah baru, mimpi lelaki tak dikenali, tapi aku memang tak kenal lelaki tuh, lam mimpi tu aku menangis.  He he cam frust je kan, tapi siapa lelaki tu yer, aku tak kenal langsung siapa dia, aku mimpi dia cam suka aku, tapi lepas tuh dia tinggal aku dan pi ikut pompuan mana ntah.  Sian aku lam mimpi pun tak dak rezeki berebut pak we, tak pe aku masih bersyukur sebab dalam alam maya aku terselamat nyaris dilanggar bus kilang hari sabtu, semalam plak nyaris dilanggar Vios.  Harap2 tiada kali ketiga, dua2 situasi tu buat aku terfikir macam2 menda.

Semalam aku pakai baju kurung, ari baju kebaya, minggu ni aku jadi perempuan melayu terakhir kot, ye le next week nak raya, he he. May be this week konsep aku la kot, suka gak bila orang puji pakai baju kurung cantik, kalau aku pakai baju kebaya cam ne plak.  Kalau mata asyik tengok body aku je, aku x suka, sexy ke body aku ni tengok cam nak tebus kain je.  Lelaki oh lelaki kalau tengok boleh, tapi jangan tengok time aku tertengok aku menyampah lol....

2 comments:

Unknown said...

suspen jer mimpi tu

sweetmanis said...

tau tak pe..takut pun ada..