Wednesday, January 26, 2011

Dancing Queen

Hari ni aerodance kami joget dancing queen but follow last week step.  Awal pagi aku bangun coz semalam aku tido awai, badan penat semacam lately ni, minta2 tiada gangguan apa yer.  Mula2 aku ingat nak stop je exercise ni, tapi takut figure hilang so aku teruskan join class ni.  Sejuk2 ni aku malas la nak gerak, mata nak buka pun tak boleh mengantuk sangat, ni buka apa penangan tidur awal semalam.  Aku memang kalau tido awal bangun pun awal la next day, tapi mata aku yang sepet ni nak buka pun susah, kalau sleepy sangat.  Riang gembira hati ini sebab nak balik kampung cuti CNY nie.  Penat keje tak seberapa, aku penat apa yer, joget ari ni lagu last week, depa ni suka plak lagu2 retro ni aku layan je as long kuaq peluh, coz step dia aku suka.  Sian cikgu amoi ajar kami dance ni taun ni tak leh raya, tok dia mati ari tuh so dia gi jenjalan Hong Kong la pula.  Ari ni ada ramai muka baru join dance ni, minah sorang ni sexy beb, bontot dia tapi saya muka dia tak cun sangat, fuh bontot dia besar pinggang ramping tu, terjejas aku kalau orang cakap aku sexy aku rasa minah tu lagi sexy..he he he, tapi sayang dia tak pandai dance, dressing jer over, style pun over.  Jahatnya aku kutuk orang kan..alahai, apa plak orang kata tgk bila aku buka baju tinggal sleeveless saja, Novem cakap aku sorang ja berani buat cam tu, lelain semua mana buat cam tuh kalau panas depa pi lap2 ngan towel je aku pakai dua satu utk baju sleeveless untuk bentuk badan, sebab dulu cikgu Seli cakap kalau nak shape kena pakai baju cam tuh.  So aku dengar pesan Cikgu sebab tu aku pakai baju cam tu, aku rasa yer kot bila salu wat exercise nampak pinggang cikit.  I luv my body now compare to before...


No comments: