Saturday, January 15, 2011

Breakfast

Bila breakfast pagi Sabtu n Ahad adalah masalah problem pada aku, makan memilih nak makan yang aku suka jer, kalau x kena selera aku x layan la. Agak-agak orang lain cam aku tak, lantak la orang nak kata aku banyak cikadak ke apa, yang aku tau aku x leh nak makan makanan yang aku x suka. Makanan yang aku makan x semestinya mahal, ada yang murah tapi aku leh telan..kalau x masuk kerongkong wat pe beli. Yang aku pelik tuh kenkadang orang makan, makan roti, biskut, kalau peyut aku mau keroncong 10 lagu minta isi menda lain..he he he. Walaupun aku salu updates status makan lam facebook aku, tak bermakna aku kuat makan, aku kuat makan menda yang aku suka time aku lapar dan kena ngan selera, kalau kenyang aku x layan gak. Perut sendat lol, kalau masuk juga mau aku g toilet cepat, perut aku ni low class cikit kalau makan silap sikit mula ler, jap gi kena cari pil CKTeon la jwbnya. Lately ni aku suka makan buah pisang, tak tau nape, rasa bertenaga skit kalau dapat makan pisang, dulu aku x gemar buah pisang yang senang dapat di keliling umah aku, eksyen katakan la ni dok Kayel, pisang kena beli, padan muka..

No comments: