Friday, January 28, 2011

Exercise Lagi

Hari ni aku exercise lagi, sebenarnya ganti kelas next week, coz company aku tutup kedai, so kelas aerodance aku tak de la, so cikgu kami ganti kelas hari ni.  Alamat next week kami semua x keluar peluh la, makan banyak mesti malas nak exercise the week after.  Ho ho, hari ni lagu Jaiho, aku x berapa suka sangat lagu ni, tapi layan je sebab movement banyak so rasa cam segar sikit.  Sebenarnya dah pernah dance lagu ni, aku rentak lagu ni tak berapa suka, macam tak kasi aku feel aje.  Sebenarnya malas gak ari ni terpaksa carry banyak barang so, aku plan tingggal laptop jap kat dalam kete, after exercise aku gi amik la laptop aku.  Hari ni pun cam biasa datang early morning aku malas2 kucing, mengantuk mata nak buka pun tak boleh, alahai masalah betol. 


No comments: