Monday, January 17, 2011

Monday Blues

Nape orang suka cakap Monday Blues, tak Tuesday blues, Wed Blues..an so on. yang aku tau orang suka Friday. Orang bujang cam aku nie suka ja nak mai keje ari senin, coz rasa dah tak tau nak wat apa ari Sabtu n Ahad. Kalau x mai keje pi perabih duit kat shoppin mall, idak pun pi makan2 sampai buncit. Status lam fesbuk, nak magic monday la, mimpi ngeri jumpa monday la, ari senin x yah wujud lam nama hari la. Tak tau la kenapa orang menci sangat monday sebab aku x menci so aku tak tau la, monday sangat mosan. Kalau kena keje orang tak suka kalau cuti orang suka, tapi kalau tak keje cam ne nak dapat gaji, kalau x suka monday kira gaji ari selasa sampai jemaat leh tak. Sure ramai marah2 n maki kat lam fesbuk aku kalau aku cakap cam ni. Menda yang betul mana orang boleh suka, orang suka menda free ja, kalau kena bayar mula merungut, kalau naik harga marah. Kalau x mai keje x dapat gaji, depa lagi , marah, orang suka x yah mai keje tapi dapat gaji la kot. Ingat2 statement beracun aku kalau kuaq TV mesti kena komen kaw2nya, kalau jadi artis mesti kena baling telur busuk, kalau jadi boss mesti kena pancit tayar kete. Setuju ke idok aku cakap cam ni, ha ha ha...kalau x setuju tak dapat apa kalau setuju pun x dapat apa gak..

No comments: