Sunday, January 23, 2011

Kenapa Tak Cakap Dulu

Hari ni Abg Wan chat ngan aku ikut facebook, saja lama tak borak kami tanya kabar je.  Abg Wan ni sama belajar ngan aku kat UKM, dulu dia baik ngan aku, tapi dia kelas account so kami renggang sikit la lepas tu.  Chat punya chat dia tanya aku bila nak kawin, soklan ni yang salu aku malas nak jawab, mana ada boyfren cam ne nak kawin, tak dak orang nak.  Tiba2 abg wan cakap ada, hang ja tak tau, hah aku cakap biar betol, siapakah gerangan lelaki yang suka aku tu.  Dia cakap Zaidi budak akaun gak, aku kenai Zaidi tuh, dia salu tolong aku dalam akaun, rupanya dia suka aku lam diam, dia takut nak cakap dia suka aku.  Ruginya aku tak tau ada orang suka ngan aku. Tapi rasa aku dia muda cikit dari aku, cuma abg wan cakap dia tetap suka ngan aku, alamak frustnya kalau idak dah lama aku kawin.  Dia memang tak hensem, kulit hitam tapi aku rasa cam suka gak coz dia baik walaupun rupa paras dia biasa saja, dia pandai ajaq aku akaun, dia budak baik.  Yang aku geram dia takut aku x balas cinta dia, aku rasa dia pernah call aku tengah malam dari Sabah, tapi dia cakap pasal akaun je.  Mana la aku tau dia suka aku kan.  Alahai Zaidi, sekarang dah anak dua, apa la Abg Wan ni cakap dah time dia dah kawin buang masa tul, siap kasi aku number phone Zaidi lagi, aku nak wat pa number tuh sat gi malu aku.  Lagi pun dia dah bahagia dengan pilihan mak bapak dia, kalau aku call dia sat gi tak baik la meruntuhkan rumah tangga dia plak kan. Zaidi oh Zaidi, ingatkan innocent tapi tak sangkakan u jatuh cinta kat i, I je tak tau.  Aku ni muka nampak eksyen ka,  cam ne nak wat muka x sombong baru ramai orang suka kan, lepas tuh ramai la peminat, lepas tuh baru dapat jodoh..he he he


No comments: