Friday, January 28, 2011

Perut Tak Best

Dari petang semalam perut aku buat hal, sensitip tul perut aku ni, makan limau mandarin yang GM kat sini kasi, petang perut aku dah memulas2 sakit.  Betapa sensitipnya perut aku, ada orang2 je faham perut aku ni gred cap ayam, kalau orang yang tak faham mesti ingat aku sengaja sakit perut.  Perut aku ni nak kata manja ke mengada aku pun tak tau, dari kecik memang dia akan sakit kalau aku silap makan, tak kira menda apa yang aku sumbat, kalau dia nak sakit, aku kena gi tandas la, rugi rasa makan bila makan buang ni.  Ingatkan nak insaf tak mau makan limau dah, tapi hari ni aku makan lagi limau mandarin yang balance semalam dapat 5 biji sorang.  He he apa lagi perut aku memulas2 la sakit lagi, sian perut saya kan, ke kesian kat saya yang asyik sakit ni...Tapi lunch hari ni beli nasi putih, nangka masak lemak, sayur bayam, telur masin dan sotong, cover balik yang dah keluar tu..tunggu la lepas ni sakit lagi tak..



No comments: