Tuesday, January 18, 2011

Aku dan CIBO

Hari ni kami geng CIBO gi makan ikan bakar kat Jalan Bellamy, dekat ngan istana dan dekat juga dengan Telekom Bukit Petaling.  Geng ni wujud bila kami, aku, kak ita, chain dan kak ros pi makan ikan bakar. Chain ketua kami, dia salu wat gempaq bila kami pi, ada ja dia dok pekena kami.  CIBO dalam ayat panjangnya Club Ikan Bakar Overcooked, oleh tuh nama kumpulan kami CIBO. Aku ngan kak ita asyik komplen ikan keras ikan overcooked, last2 chain kasi nama club kami CIBO.  Chain bab nak smash kami tersangatlah terernya, dia kalau bantai kami kaw2nya.  Bila kami bosan ketua CIBO mula la email ajak jom CIBO, la ni kami ada ahli baru, Cik Riri, secretary bos chain.  Dia pun leh join geng kami yang loklaq ni, ok la kalau mula2 dulu dia malu2 la ni dia dah ok.  Layan ja lepas pekena ikan bakaq kami beli cokodok keras dan buah.  Cokodok ni leh wat geraham aku sakit lol, keras sangat.  Ini saja cita pasal ikan bakaq CIBO, next time la kami pi lagi aku cita lagi.

2 comments:

Unknown said...

hahah entri kita dekat2 sama lalala~

sweetmanis said...

he he tu la dah gila blog cam nie jadinya