Thursday, January 27, 2011

Parking Pun Tak Tau

Hari2 aku memang mai ofis awal sebab aku suka park kete aku depan pintu, bukan apa senang nak balik kalau lewat sikit nampak kete aku, within 6.37a.m to 6.45a.m  salu aku dah ada, aku lepak lam kete sampai 6.55a.m baru aku naik Level 14North tu.  Bukan apa kalau naik awal sangat seram sejuk kenkadang ada gak, bulu roma pun pernah tegak ada sekali tu aku masuk lupa bagi salam, adus meremang tau aku rasa.  Ahhh aku tak kisah sangat semua tu, yang aku nak gebang ari ni adalah pasal sorang pompuan drive Gen2 ni, adus dah la masa nak parking dia dok mai call sapa ntah, tengah2 lorong jalan tu.  Abis reverse macam pelesit, tak masuk kotak pun, aku dok lam kete tengok je aksi dia tu, aku rasa dia tak tau, he he he.  Dia parking masuk dua kotak, alahai kalau ada orang ramai pasti jem quenya, satu lagi aku kelakar bila dia nak maju ke depan aku rasa ketaq gak takut dia langgar aku sebab cara dia tekan minyak cam nak masuk race kat F1 ja..Minah sekor ni ada gak yang nak kena pelempang pagi2 buta ni, bawa kete macam pelesit, reverse macam jin, lepas tuh control cun dok bersiap sapu bedak ngan lipstik ala2 sopan perempuan melayu terakhir.  He mencinya tengok, apa lagi aku pun melangkah pergi meninggalkan kete aku la..bosan maut tengok orang cam tu..control cun depan jantan sebenarnya kasaq nak mampus..

No comments: