Monday, January 24, 2011

Panasnya Hari Ini

Rasa panais semacam je, uik manyak dosa ka aku ni risau tul, mandi pun tak rasa pe.  Tak puas hati hari ni aku pakai baju cotton tapi rasa cam berkuap semacam, cam ne ni.  Tanya punya tanya rupanya ramai gak yang panas, oops sib baik ingatkan banyak kolestrol dah, risau tul, aku cukup risau kalau banyak kolestrol takut woo.  Alamak cuaca dah tukar la, panas la pulak, ari tuh sejuk nak mandi pun malas, ari ni mandi tak rasa.  Tu la kalau dah tuhan kasi cuaca tuh jangan manyak complaint, padan muka, tapi at least save budget aku nak pasang aircond kat umah.  Bila panas cam ni mula la terpikir  nak pasang air cond lam bilik.  He he duit lagi.  Apa2 pun aku kena buat cabinet dulu, adus cam ne nak  buat ni, aku lum jumpa contrator yang sesuai.




No comments: