Sunday, January 23, 2011

I want Green Curtain

Last time aku rasa nak cari color hijau, cam color dinding ofis aku, tapi susah nak dpt color tu ready made kat ikea aku rembat color putih, now aku rasa nak beli color ijau balik.  Langsir ari tu main rembat and buy je, la ni aku rasa cam nak color ijau balik. Cam ne ni ari tuh dah jumpa kat Sogo, dapat  cari color yang aku nak tuh ada dua je tak leh cover untuk semua, alahai esah setiap menda yang aku nak mesti x dak, tapi tak pa jimat duit aku.  Aku kan bukan nak kata berlagak, bukan mengada kalau corak banyak2 sangat aku tak suka, kalau langsir berjuntai, berenda ni orang melayu ngan india ja aku.  Aku pun melayu tapi aku lain sikit aku tak suka langsir style orang melayu, berberan2, rona2 over, lama2 reban rod langsir tu. Aku suka satu color je kalau boleh, but kalau dua color pun aku suka yang sempoi style aku la.  Pada aku biaq sempoi tapi exclusive, mahai ka murah I dont mind, yang penting aku suka bukan orang suka.  I want green, green, green...


No comments: