Friday, January 21, 2011

Mengantuk La Hari Ini

Hari ni satu ari aku mengantuk. adus sian aku menahan senguk atas meja ofis.  Semalam tido pun tersengguk2, laptop on, tu la pasai aku tak gemar tido lewat kalau next day keje, sat gi aku mengantuk sampai pedih mata aku yang pakai contact lense.  Aku pun x suka kalau muka kusut masai gi keje, macam orang tak semangat ja.  Kalau muka sembab aku paling tak suka, coz pakai baju cantik pun nampak tak cantik kalau tengok muka basi.  Lately ni asyik mengantuk je apa hal, dulu aku suka exercise la ni malas sebab tu jadi cam ni kot, sebenarnya nape aku nak kurangkan exercise tak nak figure jadi ganaz cam jantan je.  Kalau rasa muscle kaki tuh dah keras, so kena reduce2 le apa yang patut, tapi exercise aerodance tuh wajib sebab dia untuk jaga figure badan aku. Lagi pun aku suka dance, mana leh tinggal exercise cam ni, walaupun aku bukan kaki disko aku suka dance, ingat2 dari sekolah dulu aku salu masuk tarian la, first dance aku masa darjah empat, tarian zapin rasanya, yang kedua masa standard 6 aku menari lagu rahimah rahim, gadis dan bunga.  Ada bakat dance ka aku nie..rasanya tak kot.  Masa form 6 pun kita kena bully masa orientasi ngan budak upper 6 aku pun menari gak lagu rock masa tuh dalam bentuk tarian endang, lagu bumiputera rockers, lagu Harum Subur Di Hati,  Ha  ha gempaq wei, keluar lagu rock tengok semua menari pakai tangan endang..pengalaman paling best coz perform masa hari guru.  Terkejut semua adik2 kat sekolah tuh kakak2 lower six jadi rockers..yeay, yeay, yeay...

Dah dekat nak balik aku rasa lapar plak, ni sebabnya nasi ayam tadi sikit je lauk banyak aku tak kenyang la, buat jahat sikit ajak kawan aku gi makan nasi lemak pak yob ngan teh tarik. Jahat tak aku lapar leh suka2 pi makan.  Conclusion for today aku mengantuk dan lapar..kat umah aku prepare buah pisang kalau sambil tenet lapar aku makan buah pisang le...instead of makan buah epal aku makan buah tempatan , wah very the Malaysian people kan...nama glamor aku pong esah sesuai la tu.




No comments: