Friday, January 21, 2011

Semangat Yang Hilang

Alamak apa aku nak buat esok ek, banyak menda nak boleh buat cuma aku ni category pemalas agaknya,rasa cam nak kemas barang2 je, ingat nak get ready before move in umah aku la kot.  Sebenarnya aku ni 50-50 la takut nak dok sensorang, tu la padan muka aku sapa soh tak kawin kan dah takut, tapi cam ne aku nak kawin, jodoh lum ada la. Dulu masa beli umah aku suka je nak dok sensorang nak wat tu nak wat ni, tapi at last I'm worried, crime lam malaysia ni ntah apa2, penjahat sangat jahat lebih jahat dari hantu setan ja, jahat nak mampus.  Preparation untuk pindah rasa cam hampir complete, apa yang aku kena wat adalah kuatkan semangat untuk masuk rumah tu.  Aku ingat nak ajak kenkawan dok ngan aku, tapi macam kata la, kalau ajak, kalau ada masalah, mesti masam muka. 

Esok mesti kuat semangat lepas jumpa contractor pukul 2, aku mesti kemas barang, pagi basuh dulu baju yang tertinggal.  Sian aku, nape lately ni aku cam tak kuat semangat ja, adakah semangat aku dicuri, adakah aku sememangnya tidak ada semangat lagi.  Cam ne nak kasi kuat semangat yer, bila aku nak baca buat sesuatu je macam ada satu halangan yang menyebabkan aku malas.  Nak kena jumpa doctor ke bomoh ni, aku pun tak tau, yang aku tak tahu aku sangat malas dan tak bersemangat, ya allah ya tuhanku kau pulihkan semangatku yang hilang ini, aku pun tak tau sejak dua menjak ni aku rasa tak bersemangat dan puncanya aku sendiri pun tak tau.  Yang aku tahu semangat yang hilang lagu XPDC je..kasi head banging baru ilang bosan, tapi aku tak pernah layan head banging pun, cakap je.






No comments: