Monday, January 31, 2011

Breakfast Cover Dinner Semalam

Ooops semalam aku tak makan coz sejuk, rasa cam nak keluar malas je.  Aku makan pisang je cover lapar, ingat nak gi KFC depan rumah nak kluar pun rasa sejuk so aku lepak tgk TV je kat rumah, tgk program ntah apa2.  Ingat nak gi makan soto dekat ofis kat menara, tapi memandangkan ujan dan kemalasan melanda so aku cari area Taman Medan ja..aku craving nak makan bihun soto so jenguk n hendap2 pot mana ada bihun soto atau bihun sup.  I'm lucky coz ada gak kedai, aku tgk lu keadaan kedai bersih tak baru aku masuk, kalau ujan2 ni kedai kotor selera makan pun hilang.  Dah rasa puas hati aku letak punggong makan la kat situ, oops sedap jugak.  Aku tengok mulut orang hirup sedap ke tak before aku order, teruk kan aku nak makan pun siksa.  Puas hati dengan bihun sup so aku tapau la plak nasi lemak dua bungkus satu utk aku satu untuk anak sedara aku.  Memang best nasi lemak dia aku beli satu sotong satu daging, harga pun tak mahal sangat so kira ok la, sedap pulak tu.

Kes aku makan banyak hari ni biasa la cover dinner semalam la, perut aku rasa sangat2 lapar semata2 makan pisang ja, mana leh tahan beb.  Tapi ok la pisang kasi energy gak kat aku, leh lawas perut aku gak.


No comments: