Wednesday, September 12, 2012

Aku Tak Suka

Aku tak suka bila pompuan yang bodoh ke apa ke yang sesuai nama untuk dia, nak jeles2 sebarangan ingat aku kacau laki dia.  Nak gelak besaq pun ada, tapi apakan daya ortodok thinker memang la cam tu kan.  Aku memang sangat2 menyampah kalau orang tuduh aku nak ngorat2 laki depa.  Please la wei, bukan taraf aku nak mengorat lelaki cenggitu, buang masa aku melayan laki orang.  Alang2 nak mengorat biarla yang kaya skit, tapi aku ni bukan jenis mengena, kalau idak lama dah aku kikis semua jantan.  Apa yang aku ada, apa yang beli semua hasil titik peluh aku, alhamdullilah berkat kerja.  Ada juga teman2 mempersoalkan apa yang aku ada, cara perli cam aku ni ada orang support, tapi aku ignore je, kalau aku cakap mau terluka depa ke tulang sup gear box. 

 Alhamdullilah, itu ja boleh aku sabaqkan diri aku.  Macam2 aku rasa, banyak suka duka hidup aku sendiri yang rasa, bukan orang paham apa yang aku alami, jangan nak cakap belakang, jangan main tuduh sebarangan, kalau aku ni jahat semua dah lama dah aku rembatkan.  Alang nak rembat laki orang biar la GM ke atas, buat apa nak rembat sekadar drebar yang tak berduit, nanti makan pakai dia aku kena beli, kalau bujang aku tak kisah la nak bela laki, kalau laki orang beranak pinak, aku tak berminat langsung.  Kalau tak sama pendapat atau tak faham apa yang aku cakap atau apa yang aku bincangkan, pun aku tak suka, sebab aku rasa nanti aku buli dia ja. 

Aku kesian la dengan orang yang suka jeles tak tentu pasai, memang semua orang ada perasaan jeles  tu, tapi agak2 la tak kan aku yang cam ni nak kat laki dia yang cam tu.  Aku malas nak sebut cam nu tu apa, cam tu, tu apa sendiri mau ingat la.  Buat comparison la skit, ada masalah kalau kita bergaul dengan orang yang kurang bersosial atau pergaulan terbatas, may be keje tempat kecik, so semua pompuan rapat dengan laki depa ngorat laki depa.  Aku bukan jenis low class la nak tibai ja cam tu, sebenarnya aku tak kisah bergaul dengan orang pada semua peringkat, but bila datang situasi cam ni, aku mula la nak kuaq statement yang bukan2.  Memang niat hati tak nak menyakitkan orang, tapi kalau nko over dengan aku, nak cari gaduh, aku on jerr..nak gaduh.







No comments: