Tuesday, March 29, 2011

Aku dan Masalah

Rasa cam aku ada problem jer esok, pelbagai deadline esok.  Set tidor plus lemari aku esok sampai, deadline aku ngan contractor esok gak nak pasang cabinet dapur aku part atas.  Adus cam ne aku nak wat ni, rasa cam tak terbawa aku nak kejar pagi petang tapi kalau Khamis lagi masalah the real deadline la keje aku.  Aku cam malas sangat2 la ni buat keje aku ni, aku rasa otak aku makin bodoh kalau wat keje ni sepanjang masa, masa jadi secretary dulu pong aku rimas dan lemas kalau aku rasa aku jadi bodoh dengan keje secretary aku tu.  So kalau aku tukar keje aku nak wat keje apa yer, masalah2 apa aku perlu buat. Ingat nak further master, anyway aku tunggu umah settle lu la, ingat nak beli Honda City, hah yang ni perlu tunggu ka lagik, dah lama aku idam nak beli nie...cuma tunggu sikit je gie..Bab rumah lum abis kena la settle pelan2 kalau sekali group mau mampus aku terkankang dah la sumber kewangan satu ja.  Nak cari pak we pun dah tua la plak, ada org nak aku semua cam harem je perangai bukan nak sangat nak pekena ja ada nak penaya pun ada.  Better to be alone ..sedapkan ati sendiri.


No comments: