Monday, March 7, 2011

Rasa Sedih Lagi

Tak sapa yang tau ari ni sebenarnya aku amat sedih, sedih sebab ada orang tak layan aku la.  Mula2 cam suka banget, tapi bila dia wat tak tau je kat aku ari ni aku rasa sangat sedih.  Erm ati orang memang la susah nak baca, kalau suka lain macam je kat kita tu kena careful.  Tak kan kot baru kenal 3 hari dah rasa suka dan sayang kan.  Tapi sib baik aku pernah dengar kawan aku cakap, kalau jiwa tak tenteram, cuba berjalan2 stress akan reduce, what I had done today is great, I can do it.  Tiada lagi rasa jiwa kacau, rasa rindu, rasa rendah ati, akhirnya saya berjaya tenangkan ati saya.  Ahhhhh sib baik allah jauhkan aku dari dia, ada hikmahnya yang aku tau setiap kejadian yang aku rasa sedih dan frust, adalah lebih baik muhasabah diri dan sedar kesilapan dan kesalahan kita pada hukum tuhan, ada petunjuk yang lebih baik darinya. Sesungguhnya allah lebih mengetahui.


No comments: