Saturday, June 15, 2013

Kemas Rumah

Apsal aku sangat malas bab2 kemas rumah ni, aku sendiri tengak semak kepala otak, tapi oleh kerana malas dan dok sensorang so aku pun biaq ja.  Kalau orang mai umah aku terkejut habis la aku, malu la juga tapi nak buat cam ne dah memang malaskan.  Malas segalanya, basuh baju pun sebab mesin yang basuh, kalau kena sental, memang tak basuh la aku.  Ada banyak hantu malas dalam badan aku ni, sebab tu aku malas.  Nasib baik belum kawin, kalau kawin lama dah kena cerai, hishhh nasib baik tak kawin letih la jadi feminin, he he.

Anyway aku dah janji dengan kakak cleaner kat opis aku nak suruh dia kemas, bukan janji tapi aku bayor la.  Keletihan dan kesakitan yang melanda, rasa tak mampu nak kemas rumah lagi, harap2 aku tak jadi malas untuk selamanya.  Pelbagai ubat untuk tambah energy telah aku makan tapi cam hampes juga, ntah racun atau toksid jenis apa yang ada dalam badan aku ni, malas sungguh rasa nak mengemas kalau boleh nak baring dan berangan ja.  Tak pe sabar, peluang untuk kemas masih ada, slow2 take time jangan biaq rumah jadi gudang sampah sarap udah la. 









No comments: