Friday, June 14, 2013

Limbang Saya Datang

Ramai ingat aku kaki jalan, normally kalau weeks day aku gi out station tu tandanya aku kerja, adalah kerja ni confidential skit, so aku tak kan war2 kepada orang.  Nak jadikan cerita posing pelbagai kat airport tu trademark aku la bila dah singgah mesti check in kat situ masuk facebook.  Cam ada yang tak puas bila aku kerap naik belon, nak buat cam ne ni tugasan yang aku buat untuk syarikat dan tugasan ni sulit mana leh cakap dengan orang. 

Jadi perak juga la tak pernah transit dua flite, satu normal flite satu foker, rasa cam naik bus pun ada, tapi setengah jam dah sampai.  Best juga tengok barang2 yang di check in, ada yang bawa ayam tu aku tak boleh tahan tengok, dulu dengar orang cite, depan mata nampak sendiri bunyi ayam dok berkokok rasa cam kat reban pun ada.  Yang best tu aku cam terkejut dan takut foodie kat sini aku boleh makan ke tak, dalam aku tak berapa sihat lepas balik Melbourne fly plak tempat yang aku tak pernah jejak.  Alhamdullilah semua ok, masakan depa aku boleh terima, aku rasa lega sebab tak dak masalah food kat sini.





No comments: