Saturday, November 2, 2013

Jenjalan Phuket Dan Melbourne Belum Tulis La

Lama rasanya tak mengarang, tapi jenguk tu ada juga cuma tak mencatat ja apa yang aku buat.  Bz sokmo kew aku ni, aku pun tak tahu, rasa cam idak la sangat Bz, cuma sedikit kemalasan ada pada pada aku.  Mungkin ada benda yang lebih penting lagi yang perlu aku atasi dari melayan blog aku ni.  Ala setakat blog ja ok la kot, aku bukan artis nak touch up salu blogger, ramai peminat nak melayan ramai haters nak mencaci dan komen menyakit hati, so what layan instgram je aku lately ni.  Last2 bila nengok artis yang over aku pun unfollow jew.  Meluat la pulok.

Lumrah hidup ada masanya kita rasa suka sangat siang malam ja focus menda tu, ada masanya kita tinggalkan terus, dan lupa terus.  Tu mesti ada sad story, dan ada masanya kita back untuk apa yang kita suka selama ni.  Betul dak tu yang aku rasa sebab aku ni consider kalau aku suka satu menda suka gila2 tapi bila aku menyampah rasa semua menda yang aku suka tu aku campak dalam tong sampah tu akunya perangai buruk aku la yang susah aku nak buang.

Dah lama tak nulis ni rasa cam kekok plak, cewah sebab asyik buat MBA dok mengarang dalam BI, bila lam BM rasa cam ayat baku la pulok.. Ha ha, macam la pandai sangat, nulis dalam BI, anyway aku bila Sem ni aku defer aku rasa miss sangat nak belajar, tak pe bersabar la wahai cik Manis, bukan tak leh belajar lagi, rehat sementar ok, wat apa yang patut2 dulu.

Aik melalut plak sebenarnya aku nak kabaq jenjalan makan angin aku bulan February hari tu dan Jenjalan Ke Melbourne aku lum update la dalam blog aku ni, ni semua sebab aku malas, bukan sebab apa, bila nak rajin ni Cik Manis, harap2 lepas ni jangan la malas update blog, saya rindu nak menulis assignment that's why saya menulis di sini, the different hanyalah between bahasa je.  Sebenarnya miss jenjalan juga, tapi ilmu lagi penting untuk aku, bila otak rasa lemau dan tepu, vitamin paling elok adalah further study.

Ada trip gi India kawan aku ajak December ni, but I've to consider if jenjalan tu near my next sem so tak leh la nak commit, lagi pun India, orang cakap negara ni kurang skit bersihnya, kalau orang cam aku ni rasanya balik je kiok terus kot.  Setakat ni semua negara aku pi balik mesti sakit dan MC, so kalau pi sini, warded terus la kot.




No comments: