Saturday, February 5, 2011

Cerita Balik Kampung

Hari n aku continue menulis kat blog ni balik setelah lama aku tak layan masa dok kat kampung, bukannya apa malas nak layan coz banyak sanak sedara melepak kat umah.  Sebenarnya aku dah balik KL masa layan blog ni, ari ni jem juga so penat gak bawa kete coz x leh speeding sgt kiri kanan mat traffic dok tunggu. Wah penat rasanya drive bawa VIVA, bukan eksyen tapi dah biasa bawa kete laju2 rasa cam penat bawak kete ni..he he..Balik balik je dengar cita tak best dah la drive penat dari kul 8p.m penat tak abis lagi sampai je kul 2a.m pagi pun lum abis cover dok dengar cite yang sama je.  Bosan kan, tapi semua orang ada masalah, yang kelakarnya ni bukan masalah aku masalah orang.  Adus aku wat pekak telinga malas dan aku malas nak campur, sebab masalah ni dari dulu tak abis2, pasal duit tanah, pasal duit kwsp, pasal anak angkat yang x kenang budi, pasal datuk nenek yang sayang anak angkat lebih dari cucu sendiri, pasal orang yang gila nak menikah tapi ada masalah, pasal anak yang suka memperabih duit mak sendiri nak kasi jantan, pasal mak2 sedara yang gila duit tanah, pasal bapa sedara gila nak menikah kali kelima.  Adus kalau aku duduk berbulan mau biol aku dengar cita ni semua...OMG nauzubillah, aku kepenatan drive lum abis takan aku nak dengar semua ni, cita berulang yang episod tak akan abis sampai bila2...


No comments: