Tuesday, February 8, 2011

Nak Pasang Aircond

Astaga tu la bila dah duduk menyewa bab2 rumah ni aku kurang sikit, sangat kurang banyak rasanya.  Call kedai cam bagus tanya tu tanya ni, menda yang aku tanya tu sebenarnya aku tak tau pe2 tuh yang kelakar tuh.  Aku hanya nak tau brand bagus ke idak, yang aku tak tanya ciri2nya , sib baik tanya2 orang baru aku tau apa itu HP, he he hanya tuhan je tau betapa bodohnya aku pasal2 menda ni.  Lawaknya aku baru tau HP tu host power, ha ha ..tapi aku tak tau function 1.0HP, 1.5HP, 2.0HP, apakah semua nie..lawaknya for my room as advice by my ofismate guna 1.0HP jer.  ok la the small HP I'll get lower price..he he..So next time kita kena le careful bab2 ni kena la tanya orang2 yang ariff jgn pepandai sendiri kalau idak kita yang rugi bukan orang lain. Tak rugi bersuara kan..jangan malu2 jangan segan2...



No comments: