Wednesday, February 16, 2011

Homestyle Kopitiam

Hari senin kami lepak kat Homestyle Kopitiam kedai Nad@dia ni mualaf, dia china kawin ngan melayu lepas tu kena cerai, sian dia.  Aku lepak bila Sheema call ajak jumpa n sembang2 lagi so aku gi ngan adik.  Lepak kedai ni best gak, layan jiwa kacau.  Kami gi agak lewat kul 7.00p.m cam tuh coz jalan sgt jem kat Cherok Tokun.  Adik dah terer jalan so tak risau sgt walaupun aku drive kete dia.  Best gak lepak sini, sebab rasa tenang gila, tak bising, tak stress nak park kete, semua senang.  Aku order nasi goreng mama, air nescafe, sebenarnya aku sgt kenyang tapi layan ja.










Aku lepak ngan Shima, adik, and Nad, sambil jumpa junior sekolah aku Norlia. Kami lepak sampai kul 10p.m aku, pun minta diri setelah banyak menda kami gebang pasai cita sekolah kami. Esok aku nak sambung journey balik KL pula naik train lagi.  Sangat penat naik train, sama gak kalau aku drive sakit badan gak, abis cam ne. 




1 comment:

Anonymous said...

Dah makan berapa kali. tak berapa sedap. Harga mahal dari tempat lain yang ada air-con ( takda aircon sini -PANAS) . Servis lagi slow dan sering naik harga ( macam tiap tahun naik aje! ). Jangan datang bro.