Sunday, February 6, 2011

Dinner Tonite

Astaga, rasa nak makan macam2 plak sebenarnya ni la puncanya kalau skip lunch.  Aku sebenarnya dah malas nak top up perut aku ni, depa ajak plak pi pasar malam. Aku rela tidor dari gi carik makan sejuk2 ni, tapi ada dua insan lain pun rasa lapar kesian la plak aku pun pi la jugak.  Pi pasar malam apa lagi aku nak tunjuk mestilah cari northen food, perut aku mana nak tima makanan negeri lain sangat.  Apa lagi aku beli laksa kedah la kat pasar malam taman medan, aku beli nasi lemak yang aku rasa nampak pun tak menarik, tapi atas dasar mak cik yang nampak pembersih aku beli la.  Harga dia tak la mahal so aku tak kisah la, walaupun aku add on macam2, RM1.50 adakah patut, dia dapat untung apa yer, seperti biasa beli air kelapa walaupun ujan2 yang sejuk ni.   Balik umah makan laksa tak abis, continue ngan nasik lemak, balut cantik rasa x cantik, nampak gaya first and the last la, sian mak cik sambal masak lelama sikit, macam tak berapa masak je acik, sakit perut orang tau nanti.  Walaupun murah kalau tak sedap, kalau kasi perut sakit apa faedahnyanya buang masa gi umah kecik ja, buang masa que panjang ja nak beli, balik umah hampeh ...

No comments: