Sunday, February 6, 2011

House Renovation

Rasa nak marah semua ada bila dapat tau my house lum siap renovation, coz I've plan to move in end of this month. Only small renovation not all, table top, kitchen cabinet and skirting.  Today buat lawatan mengejut, anyway rasa amat puas ati dengan workmanship dia orang, so tak menyesal la ambil dia orang.  Alhamdullilah, syukur sangat2 cuma marah sebab janji tak betul jer.  Aku rasa cam tak sabar nak duk umah sendiri la.  Now tengah fikir2 balik, perlukah change my mind color cabinet tuh.  Last time I like black for table top meanwhile white for kitchen cabinet, but atas nasihat kenkawan tak moh kunyit lekat kat cabinet tuh, I'm thinking to change the color instead of white I'll choose grey, what say you? he he he..Anyway no final action taken and no final result, anything can happen. 

Umph I'm quite happy coz someone add me in his facebook is my neighbour. we're at the same level at Level 10.  Siap soh kenal2 ngan wife bila aku pindah sana, satu perkembangan yang baik coz opposite aku jiran melayu, kalau dulu aku tak suka jiran melayu but now aku rasa safe kalau ada jiran melayu.  Bila ada emergency case orang yang nak tolong kita sudah semestinya sama banga kita dahulu, tapi tak semestinya lain bangsa tak boleh tolong.  Atas dasar perikemanusian kenkadang kita akan tolong orang lain, betul tak?



No comments: