Tuesday, February 8, 2011

Order Salah

Tensennya dah la aku teman orang mkn tapi makanan aku salah..kalau nkorang apa perasaan. Aku maintain wat muka baik dalam hati sabaw jer la. Sib baik petang aku dah rembat 2 biji cream bun yang sangat sedap dan mungkin la iabaru dibuat aku rasa.  Alhamdullilah tuhan maha adil dan mengetahui, balik umah kakak aku ajak gi kedai dia nak beli apa ntah, kugagahi juga walaupun kakiku sebenarnya sangat lenguh dan kebas.  Akhirnya dia ajak aku makan, aku tak berapa selera tapi sekadar teman ok jer, order je bihun sup cuma tak berapa jalan la sebab dah hilang selera awal tadi.  Balik umah makan jambu batu yang beli hari sabtu tu kat R&R Highway Tapah,  ingat nak bawa bekal kasi kenkawan makan tapi aku rembat la sebijik dua untuk cover dinner yang dah agak lewat ni.  Akhirnya aku tidor dalam jambu batu, dah niat lam ati aku tido dulu bangun solat isya pagi2 la, gi pun subuh masuk lewat, aku salu pukul 5 a.m dah jaga so no hal la tido dulu...


No comments: