Wednesday, February 23, 2011

Kacamataku Vs Contact Lense

Alamak di saat2 aku suka pakai spec, spec aku ilang plak, penat aku cari pagi tadi.  Dimanakah dia bersembunyi, actually minggu ni aku tak layan pakai contact lense coz tidurku kurang nyenyak, so kalau pakai contact lense akan rasa kering sikit.  Tapi apakan daya pagi ni spec aku ilang, tak tau kat mana aku letak, berapa minit aku try dalam timbunan kain semua aku punggah, tak jumpa gak, so terpaksalah aku pakai contact lense, gerammmya aku.  Kalau spec tak jumpapun aku susag juga coz the only one aku ada untuk pakai memalam, kalau idak mata aku tak nampak la. Alahai alamat ari ni kena gi amik spec baru aku la kat kedai.  Memang dah lama nak gi amik cuma tak terlayan jalan jem kat Jalan TAR tu, so dah langsung aku training kat TMTC dapatlah aku singgah amik ari ni.  Erm harap2 spek aku tu comel lagi dari spek sekarang incase spek yg lama tu x jumpa. Puji la diri sendiri sapa lagi nak puji.



No comments: