Friday, February 15, 2013

Europe My Next Vacation

Alhamdullilah jalan2 ke Hatyai, Phuket dan Krabi telah berlangsung dengan selamatnya, walaupun ada sedikit kekecohan masa nak check out dari hotel, kami selamat sampai kat Malaysia.  Aku rasa next time tak boleh la from KL naik bus rombongan gi jalan jauh, bengkak kaki sampai aku MC satu hari.  May be for sesetengah orang yang biasa naik bus ok kot depa tak sakit kaki, tapi untuk aku mungkin ada ketidaselesaan skit.  Apa-apa pun for the experience ok la, may be kena merasa skit baru la tahu sakit cam mana.  My next vacation aku rasa dia orang bercadang nak jejak East Europe, so start from now kena la simpan budget, budget jenjalan sakan. 

Insyallah geng Kak Kiah merancang untuk ke East Europe, Kak Saadi and the gengs ada ajak aku, kalau aku nak ikut, aku cop la juga tempat sebab aku pun teringin nak gi melancong ke Europe, tak kisah la which part of Europe, janji aku jejak kaki ke sana.  Asia Tenggara hampir separuh aku dah jelajah, so aku nak jejak kaki ke Europe plak, kalau US, Australia, New Zealand, France, Holland, UK dan negara2 yang mudah nak pi aku rasa tidak menjadi isu untuk jejak ke sana.  So aku kena jejak kaki ke negara yang susah untuk orang pi sana.  Kena ada geng baru la best nak jejak negara cam tu kalau idak mati kutu tak tau nak pi mana.  As usual kena ada geng dan budget yang ok baru la boleh bercuti dengan sakan, setakat budget ciput pi jejak ja, tak best la. 

Now dalam hati ada Europe, orang dalam hati ada taman cinta aku dalam hati nak jenjalan je keje aku, kalau ada kekasih atau dapat husband suka jenjalan best juga. 



No comments: