Wednesday, February 27, 2013

Mencari Destinasi Vacation

This year belum ada destinasi luar negara tengah tahun, incase aku tak jadi ke Europe, so kena ada back up plan jika tidak hidup aku akan kosong tanpa jalan2 tiap2 tahun.  Ada yang mengajak tapi hanya ke Hanoi, tu aku rasa last choice untuk aku ke sana, aku prefer untuk ke Europe dulu, berbanding Melbourne, sebab ada juga yang mengajak.  Aku rasa semua ni bergantung pada masa dan time juga, selalunya Mac hingga Mei aku memang ada banyak benda yang perlu buat.  Keje aku pun awal2 ni la bz lepas tu ok skit that's why aku gi Korea lepas semuanya habis.  So aku rasa kalau aku dah bertukar job scope, tiada masalah untuk aku ke mana2 lagi. 

Aku akan main futsal April, so sibuk bersukan la kononkan, exercise malas, tapi nak main sukan hardcore cam ne tu, lepas tu sakit sakit badan amik MC, sakit dok dalam rumah tidur dendiam.  Kalau berjalan ajak la sakit pun aku on ja, tapi aku rasa start dari sekarang aku rasa aku cam dah ok, tiada lagi gangguan dan sakit2 badan.  Aku rasa bersemangat waja nak bersukan dan menjaga badan, konon la kan.  Semangat awal yang pada aku kenkadang tak berjalan disebabkan jadual jalan2 aku yang tak kira masa.  Tapi biasala kaki lagi gatal berjalan dari bersukan, so rasa nak berjalan saja lately ni, dok rumah rasa rimas pulak.  Nape aku pun tak tahu...





No comments: