Wednesday, February 27, 2013

Cam Mana Ni

Banyak sungguh orang minta nak sewa bilik rumah aku, ni dah masuk kali ketiga, apa harus dan bagaimana aku nak menepis semua ini.  Nak kata tak kasi, kesian bila kasi masalah banyak, so apa patut aku buat ek.  Aku pun confius nak cakap apa, budak2 tengah naik aku pun rasa mak bapa tentu runsing anak depa terlepas dari pandangan depa, tapi aku ada reason aku tersendiri kenapa aku tak kasi.  Aku rasa tak selesa bila nak duduk dengan orang, aku rasa rimas bila share dengan orang, may be aku pelik tapi tu rumah aku suka hati aku la nak kasi ke tak kasi kan. Biar la apa orang nak cakap pasal aku tapi aku tak suka share rumah aku dengan orang tu yang aku tahu.

Memang kesian aku boleh la kasi sebulan dua jer aku kasi la, sebenarnya aku salu tak da kat rumah sebab tu aku susah nak tinggal rumah aku kat orang.  Macam2 ada prasangka aku takut hilang baju aku yang mahal2 tu la kot, kalau rosak barang rumah aku, tu yang aku malas nak amik pot, nak kena cari orang baiki nak kena handle segalanya tu yang aku malas.  Bukan apa, nak tolong boleh may be ada jarak umur juga yang menyebabkan kenkadang aku malas nak share rumah dengan orang. 





No comments: