Monday, April 8, 2013

Further Study@Master

Dah lama aku bernawaitu, alhamdullilah hari ni aku dah setel submit akunya borang application, minta2 dapat la.  Doa banyak2 otak dah semakin membeku, ide semakin berkurang so nampak gaya aku kena tambah vitamin ilmu untuk otak aku yang dah semakin tepu ni.  Bila aku rasa otak berada tahap tepu, aku perlu motivasi diri untuk buat sesuatu yang positif untuk diri aku.  Asyik berjalan tak ingat duni, ilmu otak pun perlu dituntut juga, kalau otak kuncup aku rasa malunya nak join bercakap dengan orang2 yang sentiasa brilliant.  Tak tahu la tahap brilliant depa cam mana setakat cakap ja, execute orang lain, implement orang lain. 

Insyallah kalau dapat interview bulan Jun start la aku masuk sekolah balik, wah bestnya hidup terisi dengan buku la lepas ni.  Setahun lebih ja, tahan ja la, kalau tak dapat jenjalan sebab dah further study, kan sabar la skit.  Demi cita2 pendamkan niat jenjalan tu, insyallah masih ada waktu nak jalan, kalau lewatkan2 nawaitu nak belajar takut lama2 tak buat pulak, so better cepat2 buatkan. Mungkin schedule aku akan pack skit kalau dah further study ni, tapi tak pa, sekejap saja, bukan 3 tahun kan...





2 comments:

b3autyfullmaria said...

Kak Mas nk smbung Master kat mana?Amik course apa?

sweetmanis said...

Mba. .ukm la