Wednesday, April 10, 2013

Mencari Kasut Cinderella

Huh...aku memang bermasalah cari kasut kesian kan, dah hampir sebulan aku cari susah nak jumpa yang berkenan, macam la kaki tuan puteri susah benar nak match dengan kehendak aku.  Kalau boleh aku pun tak nak eksyen2 cari kasut yang mahal2 dan buang masa cari kasut.  Aku susah nak berkenan dengan kasut di pasaran, ha ha macam bagus ja bunyinya.  Kalau aku beli pun kenkadang terpaksa dan untuk menjadikan koleksi kasut aku yang kurang tu nampak banyak.  Malu la juga pakai kasut tu ja, macam tak mampu aku nak beli kasut lain.  Beli2 sakit cam ne aku nak beli kasut banyak2 yang tu semua masuk dalam kotak buat perhiasan dalam almari jadi muzium.

Hish Cik Manis, awat la susah sangat cari kasut cam cari bakal suami, seksa nak mampus aku nak suka, yang pasti aku memang ada masalah cari kasut dan juga makan.  Kalau tak kenan atau tak kena selera jangan harap aku nak beli, tu la aku, susah sangat memilih ke cara cam ni, wallhualam, yang pasti selagi tak berkenan tak beli la aku, dah berkenan pakai sampai lunyai, macam orang tak mampu beli kasut.  Padan dengan muka kalau tak memilih sangat banyak ja pilihannya. 



No comments: