Tuesday, April 2, 2013

Melbourne Aku Datang

Hati berbunga2 nak melawat Australia, bukan semua kawasan tapi aku gi Melbourne ja, actually aku plan tak nak pi coz aku nak gi Eastern Europe, tapi insyallah ada rezeki lebih skit tahun ni, langkah panjang aku.  Best la nawaitu terlaksana bukan sekadar terucap di bibir, tapi direalisasikan oleh aku sendiri, kuasa allah juga yang bagi aku pi ni.  Kalau dia tak izinkan aku tak dapat la pi, alhamdullilah syukur sangat2 dengan kurniaan yang diberi.  Kaki pun dah gatal lama tak gi jenjalan naik flite, kalau salu pi kalau tak naik flite beberapa bulan dah rasa cam setahun tak naik.

Apa yang pasti aku akan menjejak kaki ke Melbourne bulan May ni, tumpang trip kenkawan, kalau nak gi dengan geng selalu jalan payah la skit sebab Kak Saadi dah pi aku rasa, kalau dia ulang pun sebab dah lama dia tak pi.  Anyway best la dapat kakak2 yang salu ajak aku pi jenjalan, kalau ada trip ja depa salu roger aku suruh ikut, kalau aku tak nak pun kenkadang depa call juga, sampai la aku kasi reason yang munasabah, baru depa accept.  Insyallah dia orang semua baik2 dan take care each other kalau kita orang gi jenjalan sesama.  Sebab tu aku suka ikut dia orang, tapi trip Melbourne ni aku tak ikut dia orang, trip ni semua trip orang bujang.  Ya la trip untuk berjalan2 kenkadang lagi indah dengan geng tak kawin..he he he

Melbourne yang pasti aku akan datang, insyallah jika tiada aral melintang, sampai la rombongan kami berempat. 




No comments: