Wednesday, July 7, 2010

Asyik Nak Jalan Ja

Dalam kepala otak aku asyik nak jalan ja, bila bosan tgk Air Asia punya website..masalahnya kena tanya geng nak g ka tak ada? Negara yg aku suka depa nak p tapi masalahya faham-faham je la, ada yang baru keje x leh nak afford, ada yg nak tunggu duit bonos..umph x leh nak kata apa la bab bab nie. Bulan September geng kami@geng budak itam akan ke Padang, Sumatera. Nak g Bukit Tinggi la nie, nampak view dalam website cam best. Actually we plan nak g Bali but x dapat tiket murah so till KIV. Wpun x dapat tiket murah nak book Bali, aku masih bernasib baik coz my best fren Senah ajak g Sabah, dapat la tiket RM22 g Sabah. Ok la tu kan

Ingat ingat masa zaman sekolah dulu aku mimpi berangan nak g Japan, bila tunggu STPM punah harapan, dah masuk keje Sony@angan2 dapat la aku g Japan atas tiket keje kat situ, tup3 arwah ayah x berapa gemar keje ngan kilang2 ni, so aku pong apply la apa2 yang patut..Anyway Japan my first choice negara yang ingin anda lawati second Korea..lelain tuh x kisah la mana-mana negara, dapat pi alhamdullilah. Syukur

Akhirnya aku realize gak nape aku suka nak jalan, he he coz aku x dak commitment kat family. May b kalau ada x la jadi cam nie masa full time untuk family kan..he he he

No comments: