Wednesday, July 7, 2010

Cerewetkah aku

Nak kongsi skit pasal cerewet nie, ada orang kata aku cerewet sebab tuh aku tak kawin ada orang kata bab makan aku cerewet. Ntahla pada aku sebenarnya tak, coz aku suka menda-menda yg simple je dan menda yang aku suka ja. Cuma org yang tak paham aku anggap aku cerewet.bla bla bla

Aku lum emo la pasal makan ni, rasanya lebih baik cerewet makan dari wat muka cam pot depan orang. Aku lum emo la kalau ada orang komen& kutuk aku via SMS or via facebook, aku suka diamkan diri kalau aku menyampah kat orang tahap gaban. Sebenarnya dah lupa la citer gaban tuh cam mana..hik semua orang suka kata bosan tahap gaban, sometimes terfikir gak gaban suka bosan ka dalam citer tu..setau aku gaban tu cam police aha tak tau nape orang x ingat cite tu...sian gaban jepun tuh..

Seingat aku masa kecik2 g kalau bab makan ni aku kurang makan menda yang pelik, salah satu sebab arwah ayah x kasi, selain daripada naluri aku yang cepat geli. So imaginasi makanan yang mempunyai rupa bentuk ala2 menda yang menggelikan aku tak makan.contonhya ikan keli & ikan haruan@ular. Senang ja bela aku sebab ikan kegemaran aku adalah ikan termenung, ikan pari, ikan kayu lelain aku x leh masuk lam perut ni tak tau ada sumpahan apa yang wat aku x leh nak masuk ikan yang besar2. sotong ka udang ka kalau besaq punya aku x leh masuk gak coz aku rasa lain macam ja..sebenarnya aku bersyukur ja walaupun aku tak makan menda yang orang lain makan aku masih idup di bumi ini. He he...Mati ka kalau aku cerewet nak makan, coz for me aku dah prepare apa patut wat if pergi negara orang yang aku rasa x leh jamah satu menda pun lam mulut. Of coz menderita but selesa sebab tak masuk menda yang kurang pasti halal ka tak? Sesetengah orang x penting semua tuh, aku kalau tengok muka pong kenkadang x leh nak masuk kalau tengok dapur mampus aku pengsan. He he he.

No comments: