Thursday, July 15, 2010

Bestnya Bila Ada Hobi Baru

Rasa cam lama tak layan walaupun sebenarnya baru berjinak2 ngan blog nie..Lagi pun no idea nak tulis, sebenarnya ada tapi nak tulis cam x sesuai ja. Tapi kalau ada idea lagi best lancarnya menaip, kalau idak nak kena fikir apa yang nak tulis dan familiar lagi la kot, ye lah mana nak familiar nak masuk pic pun lum terer masa, nak kena add on plak design dia..Remeh pun ada, asyik dok p ulang tengok dashboard ja, nak masuk apa nak masuk apa. Tak pa tak pa nanti explore la, sebenarnya kalau nak tulis2 dalam blog layan sorang2, sunyi cikit baru best. Kalau ada orang x best terganggu sikit idea yang mencurah-curah. Sian idea baru nak kuar terganggu plak. Sebenar aku nak blog aku ni cam personal skit, x nak la orang baca blog aku tapi bila dah orang nampak aku dok update blog mesti orang tau apa aku bikin kan. Bukan aku x nak kasi tapi biar la blog aku comel cikit baru aku kasi orang lain baca. Umph nak tulis apa tadi, ilang idea la plak bising2 nie..tuh yag kak kiah tak suka ramai orang tuh bukan eksyen..wooo.

No comments: