Thursday, July 15, 2010

Aku dan Futsal

Tahun 2010 adalah tahun kegilaan aku bermain futsal compare from previous2 years, actually aku sgt takut injured..coz dah alami before masa main netball. Kuku kakiku dah macam org x jaga kaki dah, itam asyik tendang bola kena kuku cam ne ni aku nak jadi pompuan mithali pakai selipar asyik orang tegur buruk benar kuku kamu kena apa..he he he dgn marahya ala main futsal..tu jawapan aku, baru baik je kuku dah kena balik itam balik pecah darah dalam kuku..erm x rela la akak kalau salu camgini..so kena careful skit untuk taun2 depan. Kakak aku salu bising nak jadi jantan main futsal. bila tgk aku balik main futsal, naik meluat aku dengar ayat dia cakap, dunia dah terbalik jantan jadi lembut, pompuan jadi kasar nak main bola, he he memang la aku akui kalau main bola ni ganaz n brutal skit..kalau idak x dapat la bola..he he he..kenkadang sedar diri gak umo dah tua2 ni takan hobi nak main bola jer memanjang so aku kena cari hobi lain agar x la melanggar tatasusila aku seorang perempuan, telah kufikirkan hobi baru tapi tak tau la hobi ni berjalan ke idak..belajar menjahit..yg lebih baik aku rasa further study daripada aku membuang masa dapat gak aku faedah ilmu. Aku juga risau kalau figure lari jadi cam figure lelaki, jalan pun tegak semacam tak dak lenggok dah..ahakkk tak tau

No comments: