Thursday, July 8, 2010

First Day Ganti Posa

Ya allah bercinta betul aku nak ganti posa, akhirnya ari ni aku berjaya kuatkan imam semalam untuk ganti posa ari ni. Kelakar tul nak ganti posa tanya Kak Zie "Ingat tak berapa ari saya tinggal posa? sib baik dia ingat 6 hari. He he salu aku tulis lam diary ntah kat diary mana aku tulis pun aku tak ingat. He he next time tulis betul2 jangan lupa tulis@ala2 jangan lupa lirik la.

Dah banyak enjoy dah banyak makan so tiba masanya perut perlu merehatkan diri untuk kebaikan bersama aku dan perut. Kelakar betul bila ingat kurma dah tak elok, next time ingat jangan lupa buka benda yang bertutup, jangan expect menda tahan lama. Semua menda ada tarikh luput. He he.

Feel good bila naik tangga ari ni untuk morning exercise, walaupun kita berposa x semestinya kita tak leh wat. Betul tak? Umph ramai orang tanya aku diet ka? Soklan ni susah aku nak jawab, actually aku rembat juga makan time aku lapar. Aku tak diet but kenkadang aku ada masa kurang selera dan kurang tidor. Kurang selera sebab kerongkong tak leh terima, kurang tidur sebab apa pun aku pun tak pasti. Dah mata tak nak pejam, kejap2 terjaga kejap2 terjaga..

Tahun ni aku tak layan World Cup, wpun tak lena aku x layan pong sebab aku risau esok tak leh bangun & aku risau nak sahur ja..anyway thanks to god sebab sedarkan aku pagi tadi 5.20a.m untuk aku bersahur walaupun dengan hanya sekeping roti gardenia dan air 3 in 1. At least aku bersahur juga.



No comments: