Thursday, June 9, 2011

Paintball

Hari yang berdebar coz ramai cakap main ni sakit n lebam2 badan, kulit aku dah la x berapa ok kalau kena sure cepat lebam aduyai..takut n risau gak..Seawal pagi aku bersiap berlapis2 baju aku pakai, aku memang sangat takut, pakai jeans tebai lagi.  Masalah lain yang timbul aku tak pandai nak pi Selayang Mall tu, aduyai siap print MAP lol sebab takut tak sampai tempat tu.  Anyway aku cuba je walaupun salah sikit jer masih dalam area yang dituju, berhenti tanya jangan malu supaya tak sesat jalan..he he.  Cis aku yang datang awal rupanya, penganjur semua janji apakah ini lewat plak sampai.  So kami start lewat la cikit, mula-mula aku takut nak main ni lepas naik syeh aku rasa nak tempat jer group satu gie..kah kah..best best nkorang patut try main paintball ni coz dia betul2 menaikkan syeh untuk kita tembak orang yang telah mengotorkan baju kita dan menyakitkan badan kita.  Thanks to god badan aku satu pun tak kena lebam coz I'm act like pro la konon berani serbu tempat lawan nak tembak orang ..fuyooo aku tak takut rupanya jenayah main paintball ni memang best nkorang patur try, aku suka plak jadi asker camni,  sampai my geng cakap salute la tgk u leh gi sampai depan..aku pasan nak mampus..ho ho..Lagi pun time ni aku kena jaga body gak la sebab aku 2 minggu lepas ni nak pi dinner tiaranita first May nanti, kalau lebam sana sini cam ne aku nak pakai dress yg sexy mexy tu...yuhuu..aku kan nak bgaya lebih cikit malam dinner tu...akhirnya aku berjaya menjaga kulit2 agar tidak lebam...


Gaya cam bagus jer..

Sebelum bertempur

Geng baju putih ni geng saya

Sukala semua before main tembak

Gambar kenangan

No comments: