Tuesday, January 31, 2012

Berjalan Sampai Letih

Lum kesampaian nak update pasal aku berjalan ke Saigon, bukan sebab apa badan aku semacam letih asyik nak lena sampai tersengguk2 kat ofis mau pun rumah, aku pun tak tahu apa sebab.  Rasanya masa berjalan tak la teruk sangat, pelbagai ubat aku makan sama ja aku tengok tak dak perubahan la.  Sakit menyucuk2 badan aku, sengal la cam kena santau dulu pun ada.  Ehem sapa plak nak penaya aku ni, rasa cam luar biasa saja letih ni, cam tak logik pun ada, sebab masa kat Saigon tu aku bukannya letih sangat pun.  Aku lum la nak update pasal Saigon tu lam blog ni coz banyak penat yang melampau2 ni, macam aku pi kerja buat bangunan plak kat sana.

Anyway walaupun aku sakit ka lepas pi jenjalan aku salu bersyukur, alhamdullilah salunya apa yang aku idamkan mesti dapat, dapat aku jejak kaki kat negara yang aku teringin nak pi, this coming May aku nak gi Korea, bestnya rasa tak sabar dah ni.  Tapi aku akan sakit lepas pi negara yang aku tak berapa suka la, macam pi Cambodia, macam pi Vietnam, teruk la aku penat walaupun tak letih tera mana pun pi jenjalan kat sana tu.  Tak taw la hantu Saigon ikut aku balik kot mana la tau kan, ha ha padan muka la kan nak sangat pi sana pas tu kutuk2 tak best, memang la sakit.  Ermm bila agaknya aku nak baik ni sengal2 badan tu masih terasa, malas nak cite sesangat ngan orang luar nampak ok dalam tuhan ja tahu apa yang aku rasa. 



No comments: