Friday, May 10, 2013

Bila Nak Tulis

Adoi dah lama rasanya aku ke Thailand, tapi cite lum tulis kat sini, macam ada kemalasan dan kelupaan plak nak update kat blog aku ni.  Agaknya bila la nak rajin, lepas balik dari Melbourne kot baru aku rajin.  Harap2 aku tak lupa cerita2 perjalanan suka dan duka aku tu.  Sakit bontot naik bus, bengkak kaki dok dalam bus lama, adoi rasanya serik pula nak naik bus lagi untuk journey yang jauh cam tu.  Merana kaki dan merana bontot, yang pasti tu adalah pengalaman yang tak dapat aku lupakan tiga tempat sekaligus dengan hanya menaiki bus, iatu Hatyai, Krabi dan Phuket.

Satu pengalaman yang tak dapat tu boleh dikatakan duka tapi terlepas la, sebab agen bertanggungjawab.  Yang bestnya dapat berkenalan2 dengan orang TM semasa dalam bus, yang mana sebelum ni tengok2 ja tak pernah cakap.  Yang kelakar dan tak sangka pun ada, walaupun  dia orang senior tapi dia orang best.  Tapi aku tak rajin plak nak tulis cite aku gi Phuket2 harap2 rajin aku datang balik sebelum banyak lagi cite aku nak tulis, next vacation lepas ja balik kena terus tulis la kalau dok KIV lelama, of course jadi malas dan basi. 




No comments: