Friday, May 10, 2013

Color Pujaan Terbaru

Color biru ni bukan color terbaru la, masa sekolah dulu aku suka color ni, hitam dan putih pun color kesukaan sebenarnya.  Color ni memang color favor aku masa aku sekolah dulu, pas tu cinta aku beralih arah aku main rembat ja color apa aku suka.  Tema rumah konon2 hijau, tapi sebenarnya aku tak la suka hijau sangat.  Color pink yang aku tak suka sangat, tapi banyak juga aku beli color pink.  Terbaru aku suka balik color biru, dan color merah, ntah la tak tahu kenapa, yang pasti mungkin aku terbaca blog seseorang yang aku suka, dia suka biru dan merah juga. Tapi apa2 pun biru memang color aku suka dari sekolah, nak baju kurung biru ja dulu kalau baju raya.

Erm aku paling tak suka oren, kuning dan purple, tak tahu kenapa, yang pasti ni memang aku paling menyampah, color ni wat aku menyampah tengok benda yang aku ada.  Kalau terpaksa pakai, aku pakai time tu ja la, adoi aku memang tak suka, kalau nak ikutkan color putih aku suka juga tapi pabila mengingatkan cepat kotor aku beralah juga untuk beli certain barang yang aku rasa tak terjaga kesuciannya.  Tapi aku beli kerete color putih juga tu tandanya putih juga dihatiku. 






No comments: