Monday, December 5, 2011

Apa Yang Ada Pada Aku

Semakin aku lari semakin dekat tak keruan aku dibuatnya, aku berusaha lari aku berusaha menepis tapi tak terdaya, kenapa yer.  Apa yang ada pada aku yer, aku pun tak faham dan aku rasa kagum juga la dengan sikap tak mudah kalah hero ni.  Aku rasa dia memang layak dipanggil hero la sebab, aku dah delete memori datang lagi, datang lagi datang lagi, oooh sampai bila ya, aku nak jadi cam ni.  Tak pernah pun aku bercinta dengan mamat ni, tapi aku salu ingat dia setengah mati.  Kalau ikut logik, banyak menda yang tak logik pada aku, ermm macam2 la kan cite kat orang malu apa yang aku rasa dan aku alami ni.

Kalau betul dia suka aku kenapa muncul dalam mimpi ja, tak muncul depan mata.  Kalau betul dia suka nape tak cakap betul2 malu ka, sebenarnya aku ada la suka sikit kat mamat ni.  Terer gak la mamat ni kalau salu leh masuk lam mimpi aku, apa yang ada pada aku ek, yang wat dia asyik masuk lam mimpi aku, ni yang wat aku fikir sesangat la ni.  Tak la sampai fenin aku fikir cuma fikir punya fikir sampai tak leh tido malam2 la kot.  Dia ni main2kan aku ke hape ni, aku cam tak terfikir sangat la dia syiok gila ngan aku, bila aku pandang dia hari tu dia tak nak plak tengok muka aku.  Aku memang confuse betul ka dia suka aku, kalau dia suka nape dia wat tak taw ja kat aku. 

Nak ja aku tanya pada dia, apa ada pada aku, tapi cam mana aku nak tanya dia, kalau aku tak nampak pun ciri2 dia suka aku.  Kalau dia ada cakap dia suka aku aku, aku rasa sedap skit hati ni asyik jumpa lam mimpi ja cam ne nak percaya dia suka aku. Asyik berdebar2 saja ingat sama dia tapi depan aku dia wat tak taw saja.  Tak tahu la dengan sapa dia suka sebenarnya dengan aku ka dengan awekss2 dia keliling pinggang tu.  Hu hu jelez la plak aku ni, tak pasai2 plak rasa cam nie, kadang2 aku nak je ignore dia dari idup aku, tapi tak boleh plak, ilmu apa dia pakai, wat aku gila bayang separuh mati.  Aku delete ada ja, muka dia depan mata..memang nko pria terhebat la saat ini walaupun...walaupun apa yer tak yah la war2kan kat sini..aku tewas.  Aku pun tak tahu apa yang ada pada aku...tuhan tolong aku..


2 comments:

Unknown said...

woot woot.. ada la tu tak lama lagi :)

sweetmanis said...

hu hu ada padayapa he he