Friday, June 22, 2012

My Hairband@Cekak Rambut

Bila aku suka aku beli, aku kumpul, kat mana2 aku jumpa aku suka aku beli, memang susah la jadi aku ni, tidur malam tak lena, asyik terbayang-bayang la.  Suka mesti miliki, suka mesti beli, ni peel aku yang tak boleh ubah dari dulu dan kini.  Ntah tiba2 plak hobi aku beli hairband, may be sebab rambut aku panjang, dah gatai buat rambut kerinting, kembang la skit, rambut sedia kala lurus sangat, so nak jadi minah Korea konon2 buat la digital perm.  Bila dah kinting kena la jaga supaya tak rimas tak kembang, so sib baik collection lama memang sedia ada. 

Antara koleksi yang aku ada

Adus memang tak tahan within one week aku boleh beli 7 cekak baru, gila juga la kan rasanya, bila ada hobi cenggini, pantang nampak ja, aku nak beli, kalau aku tak beli aku teringat la pulak.  Ada juga yang aku beli tapi aku tak suka.  Ada yang mahal ada yang murah, tak semestinya sedap pakai, kenkadang yang murha lagi sedap pakai, yang mahal kenkadang sakit telinga.  Kat mana aku jumpa tak kira tempat standard ka, tempat biasa, aku suka aku beli la.  Setakat ni aku rasa sangat melampau sebab aku beli tujuh cekak dalam masa satu minggu.

Antara koleksi terbaru aku

Sebenarnya banyak gi hobi perabis duit, ni di antara yang aku suka la.  Beli brooch pun aku suka, beli rantai hiasan, beli baju hard rock cafe, beli stokin, beli spenda..hik2 ni tak leh tunjuk la, macam2 la kalau nak tulis. 



No comments: