Tuesday, June 26, 2012

No Weekend

Alamak tiba2 dapat email dari GHCM, selected plak attend program Bersama Dr Lawrence, call penganjur nak cancell pi time lain boleh, dia cakap nanti Datuk email direct kat you,..Ah memang tak bleh blah main guna nama Datuk plak.  Tekan button attend je la, malas aku nak dapat surat merah2 ni, bermalam dua malam, tapi bermalam kat Hotel dalam KL.  Program tiga hari dua malam ni wat aku stress, ini bermaksud aku tak leh nak settle lampu2 kat umah aku tu. Lama dah beli tapi masih tak terpasang angkara Man Letrik yang macam bos besaq, setiap kali aku call tak jawab, time aku nak jimba2 dia SMS dah datang, memang tak boleh blah.

Aikk, next week aku nak kena pi Kelantan pula, dapat call dari Unit IR/ER, aku kena jadi panel DI kat sana, adoi nak tolak serba salah sebab ni dari group juga, kena angguk je la.  Bermalam semalam, balik petang atau malam tu, hari Selasa 3hb bertolak, hari Rabu 4hb malam balik. Aku sebenarnya ada masalah la nak bermalam dalam bilik sensorang, penakut la juga kalau aku dok lam hotel.  Macam mana ni aku kena berbaik dengan ketua panel, aku nak dok sebelah bilik dia, kalau apa2 jadi leh aku larik tidur dengan dia, sib baik dia pompuan..he he he

Kalau dapat gi shopping best juga, aku teringat serunding daging dan serunding ikan yang aku beli masa main futsal ari tu.  Masa bawa gi Korea sedapnya makan, memang aku suka kedai kakak tu memang sedap.  Kalau dapat aku pi Pasar Khadijah lagi, mesti tak lepas peluang cari kedai tu, aku layan dia punya serunding daging tempatan dia.  Aku nak beli kain batik dan baju batik juga untuk koleksi aku, semua ni bergantung pembentangan kes la.  Kalau masalah kecik aku habis cepat, kalau masalah besaq bersambung2 la, cam hari tu dekat dua bulan baru habis.


No comments: