Thursday, August 4, 2011

Mau Jalan Lagi

Bestnya kalau jenjalan salu kan, ada ramai nak ajak gi jenjalan la kalau aku tak keje, keje berjalan jer ok la leh pi selalu jalan.  Ada orang ajak gi London, ada ajak gi Australia, ada ajak gi Vietnam, ada ajak gi Europe, wadus wadus mana satu mau pegi.  Aku udah bingong, kalau ikut hati semua tempat aku mau pigi, he he dasar kaki gatal sokmo, mana jer orang ajak kita pi la kan.  Kalau boleh aku nak jelajah semua tempat yang aku suka, sebenarnya negara yang aku teringin sangat nak pi adalah Japan, dari dulu aku aim nak gi Japan, tapi lum ada rezeki la.  Aku sendiri cam terniat or nawaitu la after Hong Kong rasa cam nak gi umrah, alhamdullilah kalau ada rezeki saya pi la wat umrah dulu yer.

Bestnya ada kenkawan yang mana rasa aku sebulu ngan depa dan boleh get along nak gi jenjalan ngan depa, aku tak kisah la tua muda aku join jer, macam Kak Saadi ajak aku gi Europe, rasa cam nak pi ja tapi cuti aku tinggal 9 hari termasuk cuti nak ambil raya.  Kena plan betul2 la takut aku tak dapat nak cover cuti untuk menda2 lain plak, mana tau ada emergency, gi pun mak dah la tak berapa sihat sangat.  Jalan-jalan saya nak gak gi semua tempat yang saya senaraikan tadi.  Walau apa pun terjadi saya tetap nak jenjalan, he he selagi saya kuat saya mau gi semua tempat yang saya suka.  Jom join saya kalau anda juga minat jenjalan cam saya.  Alohaaaa ....


No comments: